Nov 8, 2012

Surat Untuk Pembaca Setia yang Awesome!

Hi you awesome readers. :)

This is going to be a very short entry since I have no time to update.

I want to apologize to all those readers yang setia menghadap my blog yang tak seberapa ni sebab I dah lamaaa tak update blog ni. Dah bersawang-sawang dah. Korang masuk sini pun boleh kena jangkitan selesema yang serious (menipu gila). Haha



I minta maaf sangat sebab tak update dah berapa lama ni. I am really busy right now. Maklumlah hidup sebagai seorang student Diploma in Programming ni. Lagi2 bila dah nak habis diploma ni haa. memang tersangatlah busy. Dengan Final Year Project yang baru je lepas presentationnya. Dengan Final Exam lagi seminggu je tinggal. Dengan nak study four subjects yang heavy gila. Dengan assignments yang bersepah-sepah. Dengan class ganti. Dengan nak fikir practical next sem. Dengan tests and quiz yang beratur panjang. Dengan masalah-masalah kat campus. dengan daily classes yang berderet-deret. Tak menang tangan dibuatnya. Bila balik rumah or weekends pun, fikir nak rehatkan kepala otak ni je. Penat sangat. Ada yang sampai weekend pun lecturer nak buat class. So, memang tak sempat nak update. Minta maaf sangat-sangat.

But don't worry. I will be back after my final papers are over. Lebih kurang hujung November ni la. I'll get you something interesting to read, insyaALLAH. So, stay tuned! Janganlah tinggalkan blog ni. Share dengan kawan-kawan jika ada informations yang korang rasa berguna. Tinggalkan comments and opinions jika ada sesuatu kemusykilan atau apa-apa je yang mengganggu kotak fikiran korang. Jangan segan, jangan malu. I terima je apa yang korang nak tanya atau sampaikan. I pun manusia juga. Bukan robot. Hehe.

Eh, macam nak terpanjang pula entry ni. Tak, tak. Entry ni pendek je bagi I. Hihi.

Thank you for reading. Have nice days ahead, InsyaALLAH. :)

No comments: