Nov 14, 2009

Problemos sucks!

Arghh.. study study study. friends friends friends. family family family.

dah penat nak cerita pasal study and books! dah penat nak cerita pasal SPM. dah penat nak cerita pasal masalah kawan2. dah penat nak cerita pasal family. dah penat nak cerita pasal duit. DAH PENAT! tiba2 ada pulak sekor beruk yg perangai macam pukimak yg sebok nak tulis pasal aku kat blog dia. macam babi.

wehh, aku takda apa2 masalah ngan kau skrg dah lah pantat!
kau nak cakap aku cerita pasal kau? mengumpat pasal kau? KAU INGAT AKU NIH MACAM KAU KE PUKI? suka sgt kutuk2 org kat blakang. FYI, aku tak penah lah nak sebok pasal kau lagi daaah. kau jangan lah jadi pukimak sangat wehh. kau cakap aku tak penah berubah. then kau? penah ke babi? aku dngar, kau yg cerita2 buruk pasal aku. pastu kau nak cakap aku cerita buruk pasal kau? wehh.. kau cermin lah diri kau yg tak penah nak berubah dari dulu. kau ingt kau top sgt ke? kau ingat semua org suka ngan perangai kau ke? kau ingat kau bagus ke?
and hell bitch, kau nak cakap aku tak appreciate member2. KAU? wehh! takyah nak judge aku lah babi. you keep on judging me, tapi kau tak penah kenal diri kau siapa. kau nak tnggu point apa? aku ada buat hal ngan kau ke? konon organize prom macam org dah banyak pengalaman. aku malas ah nak cakap banyak2. aku pun dah tak nak ada kena mengena ngan kau lagi dah. kalau boleh taknak  sebut nama kau sekali pun. sebab aku pun dah tak penah rasa nak fikir pasal kau lagi lah. perangai macam anjing. anjing pun lagi baik lah aku rasa. dah2, jangan nak tunjuk bagus lagi dah. aku dah taknak tau apa2 lagi dah pasal kau. GET AWAY FROM MY LIFE lah, bitch! kau dah banyak menyusahkan hidup aku.

btw, aku dah rasa happy hidup skrg nih! tambah lagi hidup TANPA KAU! kau tak perlu nak ganggu hidup aku lagi. aku tak penah nak kesah lagi dah pasal kau. TAK PERNAH! so, BACK OFF, BITCH!

hissssh! pantat!aku dah naik menyampah ngan kau nih!

No comments: