Dec 10, 2009

Goodbye, School. Goodbye, Friends

No more SCHOOL. No more boring classes. No more school uniform. Sekolah? bukan semua benda kat skolah tu bosan, i know! tapi, bila sebut je sekolah, semua org macam "urgghhh malasnyaaa..", "duhh.. penatlah!", "arini sekolah ke? shit shit shit!", etc. Like I said, bukan semua benda kat skolah tu membosankan. kat skolah, kita ada kawan2. mmg ada jugak kawan2 yg tak suka kita. tapi, kawan2 yg memang rapat dgn kita? bukan semua boleh terus contact kita. ada yg lari terus bila habis sekolah.


what I really wanted to say here is, Im gonna miss all of my retarded friends. all of my happening classmates. all of the moments at school with my funny friends. okay, to be honest, im crying while typing this hell up. yes! tak nafikan, semua orang tak sabar2 nak habis sekolah. boleh enjoy. aku pun macam tu. tapi, bila fikir balik, aku tau. banyak lagi benda yg aku kena tinggalkan termasuk kawan2 aku yg aku sayang gila tuhh.. semua dohh.. gelak tawa. lawak lawak korg. bahan membahan.SEMUA dohh! serious aku cakap, aku rindu gila semua benda tu. even baru sehari aku habis sekolah. aku jadi rindu sebab aku tau, kita semua dah tak boleh nak berkumpul macam kita kat dalam klas. terutama klas 4 DAMAI 2008 and 5 DAMAI 2009. kita semua  kan FAMILY. sumpah dohh.. aku sedih gila nak tinggalkan semua benda tuuhh...


dapatlah captured some pictures for the last time dekat sekolah








Okay, what I need to say now is, Goodbye, school! and Goodbye some friends! hope we'll meet again. I'll will always remember all of you.


No comments: