Dec 6, 2009

The Things I Hate The Most

Okay... nih session utk aku lepas geram kat blog aku. sebab aku pikir, asyik aku je kena bertahan dgn perangai manusia2 around me kaan? DAH BOSAN asyik jadi org yg selaaaaalu sgt mengalah.


Firstly, mmg menyampah kat sekor BERUK yg still nak menyebok pasal aku. padahal aku dah anggap dia tak wujud lagi dah kat dunia nih. eh2, no! i mean, DUNIA AKU, HIDUP AKU! dahlah wehh.. aku dah penat lah ngan kau. boleh tak kalau kau BACK-OFF and tak ganggu hidup aku lagi. just mind your own life. aku pun tau kau ada bnyk problem pkir pasal kawan2 kau kat luar tu kaaan? kawan2 kau yg bagus sgt tu kaaan? so, tak perlulah kau nak tambah lagi sakit kepala kau dengan nak menyebok pasal aku. aku pun tak perlukan kau utk judge aku wehh.. I DON'T EVEN NEED YOU IN MY LIFE. so, just fucking get away from me and my life. don't you ever dare to disturb me AGAIN! aku tak amik tau pasal kau, kau pun tak perlu nak amik tau pasal aku. MENYAMPAH tahu tak? MENYEMAK jelah kau nih.


Yang nih satu lagi, tak habis2 ngan problem yg sama. aku selalu rasa diri sendiri kena pinggir. lemme tell you bout this; okay, utk keadaan yg normal, tiap2 hari aku mesti jumpa dgn one my friends nih. BUT, the problem is, dia ni selalu sgt mengelak2 dari aku secara tiba2 (kenapa dgn bahasa aku nih?). the thing is, dia mengelak2 dari aku tanpa sebab. okay, mungkin ada sebab. but he was never tell me bout this fucking hell. how can i accept all this matters? kalau aku sendiri tak tau apa masalahnya. please lah, be logic. ohh tapi takpalah.. kau nak pergi mana pun, nak mengelak ke apa ke.. nanti time kau susah, kau cari aku jugak. si sial nih jugaklah kawan kau time tu kan?? BOSAN lah wehh.. FYI, i love all of my friends including you! and I'll never stop to. but please don't ever make my trust of you disappear macam tu je..


Ada lagi, ada lagi! ada pulak click2 yg tak boleh tengok org senang. orang nih ada gf, dia BERCERITA. org nih ada flirt, dia BERCERITA. org nih baru break, dia BERCERITA. org nih kawan dengan org nih, dia BERCERITA. org nih gaduh dengan org nih, di nak BERCERITA jugak.. tak boleh ke, kalau kau dah tau something tu, kau senyap je lah. tak payah nak bukak2 mulut. macam kau perfect je. macam kau je yg ada perasaan. wehh, kalau kau asyik nak "sot-set sot-set" mulut kau tu mengumpat org, diri kau sendiri pun takkan maju laah.. kau ingat ke mana kau punya gossip tu boleh sampai? gossip kau tu boleh meluas ke tahap world-wide ke? apa kau ingat kau tu GOSSIP GIRL ke? gossip girl tu yelah jugak kan, mmg dah satu dunia tau pasal dia. kalau setakat kau, sebar2 gossip kat sekolah. masuk kelas org, gossip org lain. mulut tak berhenti2 berceloteh je.. tak ke mana lah wehh.. tak jalan pun gossip2 kau tu.. org pun taknak dengar lah. org pun naik menyampah dahh.. tak payahlah nak sebok pasal org lain lagi dah. mind your own imperfect life. toksahlah nak rabakkan mulut kau tu sana-sini tambah dosa.


kalau nak listkan things yg aku meluat, belambak wehh.. penat aku nak list kan. tak terbaca lagipun. tapi, tu lahh.. dunia nih, macam2 ada. macam2 jenis manusia. macam2 jenis masalah. macam2 perangai. datang kat aku tak henti2.. penat dah aku nak melayan. that's all for today. tangan pun dah naik kebas. maklumlah pagi2 yg sejuk nih, dgn kipasnya lagi, pergi bantai menaip panjang2. hahaha.





No comments: